Monday, February 21, 2011

KISAH PEMANDU TEKSI

Assalamualaikum,

Semalam aku lunch sorang sbb ada urusan kat bank. Kemudian pegi makan kat medan selera, orang tgh ramai, so aku tumpang semeja ngan sorang brader yang kejenya driver. Dia lepak situ sambil tunggu boss dia abis meeting.

Memang dah jadi lumrah, profesion driver mcm brader ni akan sentiasa dapat kenalan & kawan borak baru, sbb selalunya dia akan keseorangan sambil tunggu urusan boss dia selesai. So, akulah kawan borak terbaru dia semalam.

Dia cite kat aku, dia penah borak ngan sorang driver teksi & bertanyakan tentang pengalaman brader tu sepanjang bawa teksi. Aku terkejut, brader driver teksi tu cite kat dia, ada sesetengah penumpang perempuan, apabila tak cukup duit untuk bayar tambang, mereka mintak tambang free dengan cara membuka baju. Buka baju... alah... buka baju...! korang paham sendiri la eh.

Selalunya penumpang perempuan warga Indonesia yang cukup berani berbuat begitu. So.. aku tak nak komen panjang. Ini semua pengalaman setiap manusia... Saat aku mendengar cite dari brader ni tentang kisah driver teksi tu, kami bernada sama.. "Haih... macam-macam..."

5 comments:

  1. tu ler pasal... sanggup tu.. biasa indon yg brani, mostly dorang kasi raba2. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Uikksss.... kalau driver taxi tuh pompuan cam ne lak kan?? :D

    ReplyDelete
  3. klu dia taxi driver pompuan... klu dia x lesbian ok la.. hehehehe

    ReplyDelete
  4. buka baju...~! haiiiyyOOOOOooo....gilossss...

    ReplyDelete